Agency people of the year powered by MAKSZ
Újdonságok
az Agency People of the Year 2025-ben

A tavalyi év tapasztalataiból tanulva idén két fontos újítással tesszük még inkluzívabbá és lendületesebbé a versenyt:

  • Ajánlórendszer – Segítjük a nevezések elindulását egy új funkcióval: mostantól bárki ajánlhatja iparági kollégáit az Agency People of the Year díjra. Így olyan kiváló szakemberek is esélyt kapnak a reflektorfényre, akik talán maguktól nem neveznének.
  • Nevezési díjak szintbontással – Az indulást idén még elérhetőbbé tesszük: a nevezési díjakat vezetői és nem vezetői szint szerint bontottuk meg, hogy minden szakértői szinten bátorítsuk a részvételt.

Az Agency People of the Year továbbra is a marketingkommunikációs iparág kiváló szakembereit ünnepli – a kreatívoktól és stratégáktól kezdve a médiás és ügyfélkapcsolati kollégákon át a vezetőkig.

Bemutatkozik
Az Agency People of the year

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) megalakításától kezdve a hazai média- és non-média ügynökségek működéséért és érdekképviseletéért dolgozik. Ennek következő és egyben hagyományteremtő mérföldköve az Campaign Agency People of the Year elindítása, amelyet első alkalommal 2024-ben rendeztek meg.

Az Agency People of the Year a nemzetközileg elismert Campaign magazin égisze alatt született meg, azon belül is a magazin nevével fémjelzett Agency of the Year versenyen belül, külön kategóriaként. Ahogy utóbbi, úgy előbbi sem nevezhető egy listának – hiszen sosem ez volt a cél. Mindezek olyan platformként szolgálnak a média- és non-média ügynökségek számára, ahol lehetőséget kapnak a szektor legkirívóbb szakemberei, hogy megmérettessék magukat. Viszont mindegyik kategóriából csak egy győztes kerülhet ki.

Az ünnepélyes díjátadó gálát 2026. februárjában rendezzük meg, ahol a szektor legjobbjait a kreativitásuk, a szakértelmük és az innovációjuk alapján díjazzuk.

Az Agency People of the Year nem az ügynökségi szakemberek miatt született – hanem az ügynökségi szakemberekért.

Egy globális
történet


Az Agency People of the Year története a nemzetközi színtéren is jól ismert Campaign Agency of the Year versenyéhez fűződik. A világszerte népszerű, marketing-, reklám- és médiaközösségeket is képviselő magazin által létrehozott platform hosszú évek óta díjazza a kreatív iparág legjobb ügynökségeit. 2024-ben Magyarország is csatlakozott ehhez a rangos közösséghez, viszont továbbgondolva az alapokat, az Agency People of the Year az ügynökségeknél napi szinten értéket teremtő szakembereket fogja díjazni.

Mindez nem csupán a hazai szakmai közösség számára szolgál egy fontos üzenettel, hanem lehetőséget is biztosít arra, hogy a nyertesek nemzetközi szinten szerezhessenek elismerést. Ezek alapján a verseny kategóriái és bírálati szempontjai is nemzetközi standardok szerint alakultak ki.

Az Agency People of the Year nem csak egy díjátadó esemény. Egy olyan platform, ahol azok az emberek kaphatják meg a nekik kijáró megbecsülést, akik egyénileg forgatják fel és formálják újra az iparágat. Akik kreatív és innovatív munkájukkal nap, mint nap értéket teremtenek a kommunikáció során.

Kategóriák

1 platform. 21 nyertes.

Az Agency People of the Year különböző kategóriákban várja a nevezéseket, hogy minden szakember megtalálja a számára legmegfelelőbb közeget. A kategóriák között, ahol releváns, vezető és nem vezető alkategóriák értékeléséről is fennállhat a döntés, amennyiben megfelelő számú nevezés érkezik.

Application Insights letöltése

Elismeri azt a vezetőt, aki kivételes vezetői képességet, stratégiai jövőképet és jelentős eredményeket mutat fel az ügynökség növekedése és innovációja terén. A díj kihangsúlyozza a díjazottak az ügynökség sikerességének és piaci befolyásának előmozdításában játszott szerepét.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Az ügynökségi működés felügyeletéért és optimalizálásáért felelős személy elismerése. Ez a kategória a stratégiai irányítási készségeket, a hatékonyság javítását és az ügynökség teljesítményéhez való hozzájárulást ismeri el.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Azokat a vezetőket vagy csapatokat méltatja, akik innovatív stratégiák révén figyelemre méltó üzleti növekedést értek el. Ez a díj az ügyfélszerzésben, -megtartásban és az általános üzletfejlesztésben elért eredményekre összpontosít.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Elismeri azt a producert, aki kiemelkedik a kreatív projektek irányításában és megvalósításában. . Ez a kategória kiemeli azt a képességüket, mely hozzájárul ahhoz, hogy kivételes szervezéssel, az ügyfelek elégedettségével és a produkció minőségével biztosítsák a projekt sikerét.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Olyan kreatív szakembert jutalmaz, akinek munkája innováció és eredetiség révén jelentős hatást gyakorolt a kampányokra. Ez a díj annak elismerése,hogy a díjazott képes olyan úttörő ötleteket megvalósítani, amelyek elősegítik az ügyfelek sikerét és elkötelezettségét.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

A rendezvényszervezésben elért kiválóság méltatása, mely hangsúlyt fektet a programok sikeres tervezésére és kivitelezésére. Ez a kategória a rendezvények logisztikai menedzselésére, a résztvevők élményének fokozására és az ügyfél céljainak elérésére helyezi a hangsúlyt.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Azokat az egyéneket díjazza, akik olyan kivételes rendezvénykoncepciók megtervezéséért felelősek, amelyek bevonják és inspirálják a közönséget. Ez a díj a kreativitásukat, eredetiségüket és az emlékezetes élményt nyújtó rendezvények megvalósítására való képességüket ismeri el.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Olyan szakembert ismer el, aki kiemelkedő a hatékony márka- és kommunikációs stratégiák kidolgozásában, amelyek elősegítik az ügyfelek sikerét. A díj kiemeli azt a képességét, hogy elemezze a piaci trendeket, a fogyasztói magatartást és a kulturális környezetet, valamint betekintést nyújtó, eredeti és bizonyítékokon alapuló stratégiai terveket alkosson.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Olyan szakembert díjaz, aki kivételes szolgáltatást és támogatást nyújt a nem médiaszektorokban tevékenykedő ügyfeleknek. Ez a kategória az ügyfelek elégedettsége iránti elkötelezettséget, a problémamegoldó készséget és az erős ügyfélkapcsolatok fenntartásának képességét ismeri el.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

A médiaiparban az ügyfélkapcsolatok kezelésében kiemelkedő teljesítményt nyújtó szakembert díjazza. Ez a díj a médiatervezés, -vásárlás és a kiemelkedő ügyfélkiszolgálás terén szerzett szakértelmükre összpontosít.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Olyan személyt ismer el, aki kiválóan teljesít a médiatervek kidolgozásában és végrehajtásában. Ez a kategória a médiabüdzsék stratégiai elosztására és a kampányteljesítmény optimalizálására való képességet méltatja.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Olyan szakembert tüntet ki, aki kiválóan ért az ügyfél célkitűzéseit megvalósító átfogó médiastratégiák kidolgozásához. Ez a díj elismeri a médiakörnyezet mélyreható megértését és a különböző médiacsatornák hatékony integrálásának képességét.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Olyan szakértő elismerése, aki a média egy adott területére - például digitális, nyomtatott vagy műsorszórás - specializálódott. Ez a kategória a mélyreható tudásukat, és a médiakampányokhoz történő jelentős hozzájárulásukat díjazza.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Az online marketing és a vele kapcsolatos technológia területén kiemelkedő képességekkel rendelkező szakember elismerése. Ez a díj kiemeli a különböző online platformok, eszközök és stratégiák felhasználásának képességét az ügyfelek sikere érdekében.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Olyan személyt ismer el, aki kiemelkedő teljesítményt nyújt a digitális médiafelület megvásárlásában és a digitális hirdetési kampányok menedzselésében. Ez a kategória a tárgyalási készségre, a piaci ismeretekre és az optimális hirdetéselhelyezés képességére összpontosít.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Olyan szakembert díjaz, aki bizonyítja a közösségi médiastratégiák irányításában és végrehajtásában való jártasságát. Ez a díj elismeri a közönség bevonására, a meggyőző tartalom létrehozására és a közösségi média teljesítményének fokozására való képességüket.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Olyan személyt ismer el, aki kiemelkedő teljesítményt nyújt a meggyőző és izgalmas PR- és közösségi médiatartalmak létrehozásában. Ez a kategória elismeri a kreativitásukat, történetmesélési képességüket, valamint a márka láthatóságára és elkötelezettségére gyakorolt hatásukat.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Az ügynökségen belül a pénzügyi irányításban kiemelkedő teljesítményt nyújtó szakembert díjazza. Ez a díj a költségvetés irányítására, a pénzügyi tervezésre és az ügynökség pénzügyi egészségéhez való hozzájárulásra összpontosít.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Elismerés egy elkötelezett front office szakembernek, aki kivételes adminisztratív támogatást nyújt. Ez a kategória elismeri szervezőkészségüket, hatékonyságukat és az ügynökség zavartalan működéséhez történő hozzájárulásukat.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Olyan személyt ismer el, aki kiemelkedő teljesítményt nyújt az ügynökségi tehetségek irányításában és fejlesztésében. Ez a díj elismeri képességüket a legjobb tehetségek bevonzására, megtartására és gondozására, hozzájárulva ezzel az ügynökség sikeréhez.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

Olyan személyt vagy csapatot díjaz, aki munkájával jelentős mértékben hozzájárult a társadalmi ügyekhez. Ez a díj elismeri a pozitív társadalmi változás és a közösségen belüli hatás megteremtése iránti elkötelezettségüket.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kategória értékelése csak akkor történik meg, ha legalább 3 pályázat érkezik.
Megfelelő számú jelentkező esetén az egyes kategóriákon belül alkategóriák is nyílhatnak a tapasztalati szint alapján. A vezetői kategóriákban így külön elbírálást kaphatnak az igazgatói, C-suite vagy középvezetői pályázók, míg a nem vezetői kategóriákban megnyílhat a munkatársi, szakértői vagy junior szint. Az alkategóriák megnyitásához minden szinten legalább 3 pályázat szükséges. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a pályázatok közös elbírálásban vesznek részt.

IDŐZÍTÉS
early bird:
2025. október 10 – december 7.

normal:
2025. december 8 – 2026. január 5.

ajánlási időszak vége:
2025. december 15.

LAST MINUTE:
2026. január 6-9.

online zsűrizés:
2026. január 14-23.
főzsűri:
2026. január 28/29.
SHORTLIST BEJELENTÉSE:
2026. január 26.
NEVEZÉSI DÍJAK
MAKSZ TAGÜGYNÖKSÉG:
early bird: 49.000 Ft
nem-menedzser szint: 19.000 Ft

normal: 100.000 Ft
nem-menedzser szint: 25.000 Ft

NEM MAKSZ TAGÜGYNÖKSÉG:
early bird: 75.000 Ft
nem-menedzser szint: 29.000 Ft

normal: 150.000 Ft
nem-menedzser szint: 35.000 Ft

LAST MINUTE NEVEZÉSI DÍJ:
NORMÁL DÍJ + 50%
KAPCSOLAT
CSIZMADIA DIÁNA
TEL: +36 30 826 5586
E-MAIL: csizmadia.diana@maksz.com
Ajánld
kollégáidat vagy iparági partnereidet

Ajánlás indítása

Ajánld kollégáidat vagy iparági partnereidet az Agency People of the Year díjra!

Az Agency People of the Year a marketingkommunikációs ügynökségek kiemelkedő szakembereit ünnepli.

Ajánlásokat várunk ügynökségektől, megbízóktól, médiától, oktatási intézményektől és iparági partnerektől – olyan szakemberekre, akik tehetségükkel, elhivatottságukkal és eredményeikkel maradandó nyomot hagytak.

Széles kategóriarendszerünk biztosítja, hogy minden területen elismerjük a kiválóságot – a kreatív és stratégiai szerepköröktől kezdve az ügyfélkapcsolaton, gyártáson és médián át a vezetői pozíciókig.


Kik ajánlhatók?

Bármely szakember, aki a kommunikációs, kreatív, média- vagy egyéb marketingkommunikációs ügynökségnél dolgozik – függetlenül a tapasztalati szinttől –, és kiemelkedő szakmai teljesítményt, vezetői képességet vagy innovációt mutatott.


Hogyan ajánlj?

  • Töltsd ki az ajánlási űrlapot
  • Add meg a jelölt nevét, munkahelyét, email címét, opcionálisan a telefonszámt, pozícióját
  • Az ajánlásodról az ajánlottat e-mail-ben értesítjük
  • Kövesd figyelemmel a verseny alakulását

Ajánlás indítása
Megbízhatóság

Az Agency People of the Year elkötelezett a transzparens és pontos eredmények iránt. Ennek érdekében a MediaSense látja el az auditálási feladatokat, amely a Cannes Lions Festival of Creativity hivatalos auditpartnere is egyben. A MediaSense felelős a verseny folyamán az összes adat feldolgozásáért és ellenőrzéséért.

A verseny több szakaszban zajlik: online zsűrizés, személyes értékelés és végül az eredmények közzététele. A MediaSense minden zsűritag pontozási lapját és a szervezők által biztosított nyers adatokat is átvizsgálja - biztosítva ezzel a folyamat minden lépésének szabályszerűségét.

Mindez a gondos ellenőrzés garantálja azt, hogy a végeredmények objektívek és megalapozottak legyenek, ezzel is növelve a verseny hitelességét.